Нейрогімнастика, як засіб оптимізації інтелектуальних процесів у початковій школі
Мозок, як і тіло потребує тренування,
щоб залишатися в формі.
Тренінг на тему «Нейрогімнастика, як засіб оптимізації інтелектуальних процесів у початковій школі» відбувся 27 березня 2025 року у Полонському ліцеї №1 для педагогічної спільноти вчителів початкових класів.
Досвідом роботи із застосування нейрогімнастичних вправ для інтелектуального розвитку учнів початкової ланки поділилися вчителі початкових класів Опорного закладу освіти Кустовецький ліцей: Наталя Рибачок, Лілія Драга, Юлія Кравчук, Ірина Куйдан.
Під час тренінгу, учасники здобули певні знання, удосконалили свої вміння, отримали роздатковий матеріал та висловили свої думки з приводу системного впровадження кращих практик нейрогімнастичних завдань.
На завершення тренінгу, вчителі дійшли спільної думки про те, що нейрогімнастика – це необхідний комплекс тілесно-орієнтованих вправ, які дозволяють через тіло впливати на мозкові структури, здібності людини і розширити межі можливостей діяльності її мозку. Ці завдання не тільки покращують інтелектуальні здібності, а й сприяють гармонійному розвитку учнів, підвищують їх творчість та ефективність у навчанні.